Friday, December 11, 2009

  • Yesterday, (thursday), I went to S*B 4th stage intvw. This is for well services segment.I didnt prepare much for the technical part due to lack information regarding the well services segment on the web site.
  • So, malam before that, i gmaps about da place. Jalan Perak. Tgk maps cm senang je. Kt junction klcc tu amk kiri then kiri lg. smp la jalan perak. Tapi rupanya jalan tu one way je. adei. Dah la smp klcc tu dlm lunch hour. merasa la jam di situ. kaki pun lenguh dok tuka2 gear. sgt x mau drive manual if keje kt kl. mrgreen
  • Bila da terlajak selekoh tu, mula la sesat2. Actaully xde la sesat mana pun. Just follow the traffic. Bole plak smp ke pudu, sg wang. adei! Lg satu, area pudu tu ada jalan tun perak. mengapakah perlu ada nama yg lebih kurg disitu. lg la confuse ok. rolleyes
  • Our signboard also x bagus la. Patutnya kt junction2 kene la ada signboard. Mana la org nk tau kn.
  • So plg senang skali masuk ikut jln raja chulan. then jalan pramlee. lepas tu jmpa la jalan perak.
Interview

  • Smp kt S*B, sufinah da ada kt situ. I lepak2 kt mamk bawah tu dulu. Yela, intvw kol 4. kol 2 da smp. gile awal kn.
  • Overall, not my best interview la. My interviewer ws chinese malaysian. sorg je. I da rasa x sedap hati bila izzi bgtau chinese malaysian. Erm, I was expecting for caucasian. Diorg more open la. X academic thingy sgt.
  • Ni asik2 tnya cgpa, gpa. Kenapa rendah and all.crycry
  • Pastu boleh plak pertikaikan kenapa org hanta aq intern kt France. erk? adei~ yela, i ws just the right person at the right time masa tu. Rezki kot. Lucky jugak. But, my intvw back then was pretty good.
  • Then, the interviewer noticed dat I bnyk involved with keusahawanan thingy. from maktab lg. dia suruh me bg 3 points to become a good businessman. erk?
  • Overall, I x confident la. hopefully segment lain will call me and if it is a caucasian, its a plus. ahahahah~wink
  • Tawakkal banyak2 la now. I really need a job. :ayokona:

Notakaki: Esok g melaka.wah ada kawan dah kawin. mini reunion maktab esok. :)


Au Revoir!

5 comments:

Unknown said...

Good luck keyrol

Unknown said...

betul2. die tanye aku ape yg b mase SPM. aku mane ingat pon. pakai jawab je.

Keyrol Anwar said...

Bajet:
thanx

Sufinah:
adei! xkn ko x ingt wey?? spm kot.ahaha~

Farahnajwa Amirrudin said...

Hi Keyrol! aku pon rase kalu chinesse malaysian ni they are very like narrow-down thinking..cause 1st stage last time, aku pon kena pandang pendek gak..eh rendah..hehe..but i was pretty lucky to have 2 foreigners interviewed me in the last stage..huhu..

Keyrol Anwar said...

farahnajwa:
tu la kn. grad local plak tuh. lg la skema badut gile.