Sunday, May 3, 2009

  • I just back from home. Consider the weekend as my vacation. Yup, I really needed one after all the stressful week. Stay at home, watching tv , chilling with my sibling & parents always re-energized me. This is good for my study week! Study sampai muntah kawan-kawan. lol
  • I presented my final year design project (fydp) for 2 hours. Gosh. It suppose to be 40 minutes only. Lenguh kepala lutut okay. Plus, the external examiner knal plak tuh. I met him in Grenoble. He got project from Petronas with RSI Simcon. I dont have to tell him my name masa presentation cuz dia cakap dia knal I. aha. I don't know its a good thing or not. hurm.. For me, of course segan gila if I cannot answer his question or if my group's project not up to his expectation. Somehow, this is student's project. Whats to expect rite?
  • Masa kat rumah, dapat la tgk oiam final. Tomok menang kot. aha. what a lucky guy. Dia sepatutnya terkeluar if the final utk 2 org je. I think producer oiam pun nk tomok menang. Sbb tu dia bg 3 org final. aha. Anyway, I am not his fan. Walaupun suara dia da bess skrg ni, still x suka. Sbb dia TOMOK. aha. Nak amylea menang kot.
  • One thing I cannot accept that night is syafinaz and marrion wearing the same glittering dress. Tahu la marrion's punya xda lengan and syafinaz lengan panjang but erks , same glitter2 kot. Banyak lagi dress kat dunia ni kot. Lagi satu, rambut syafinaz kejang kot. I never been a fan of rambut iron. hurm..
  • I still have fyp presentation this wednesday. I dont have much progress since last seminar. haiyo. Dr moulay plak susah nak jumpa. Very busy. Wish me luck guys!

nota eiffel tower : adakah my study week will only start after wednesday? argh!


Au Revoir!

4 comments:

Fazly Mshis said...

yay tomok menang! haha

arituh tyme kitorg test 3 thermo dr moulay psiko gile mengamok sebab kitorg cam bincang2 tiru2 ah. sape sroh die bwat kt D5. dah la die sorg je invigilator. haha

gutlark final!

Keyrol Anwar said...

aha.
tomok x bess la!

lor, asal x ckp awal2 ko amk thermo~
sibuk st kah dia tu?
ssh kot nk jmpa.

gud luck final jugak!
:)

Anonymous said...

Eh, ko ada tgk AIM x?

Tomok ngn Syafinaz jadi penyampai anugerah.

Aku tengok.

Btw, ak nak wat press statement. Aku TAK suka TOMOK, tapi ak suka lagu Rindu Terhenti.

Hehe..

Keyrol Anwar said...

neorackle:
x tgk la aim..uhu~
ni bila nk reunion mont kiara neh?
ko project manager..aha
:P