Wednesday, April 22, 2009

  • Now dah week 13. Next week is the last week before study week. So, minggu2 akhir ini mmg amat stressful. Bak kata pae aka my pdp group mate 'keyrol, jerawat aku da naik! Maknanya aku stress'. haha. Aku pun reply la balik. 'Aku pun jerawat naik ni, baru smlm. Maknanya stress jugak!'. Selalunya masa study week jerawat aku mmg naik. Mmg stress & intense masa study week. Bila lg nk study gigih2 selain study week kn? Bnyk kerja+projek x siap lg. So, weekend ni mmg sume dak chemi akan jadi gile~:ayokona:
  • Hari ni ada replacement klass French. So balik klass baru la g dinner ngn fauzan. Aku dengan semangatnya order nescafe ice. Bajet mlm ni nk tido lambat sikit. Nk study. Aku mmg jarang and x suka nescafe. Sbb lepas minum je, dlm 15 min, aku akan sakit perut pastu nak poot-poot. Xtau la nape. Tapi mmg berkesan. Aku akan ngantuk lambat sikit but at the same, kepala pening2. Fyi, aku ni cepat mengantuk. Mmg tido awal kt UTP. Kadang2 pukul 11 pm da nak tido. Terlalu awal kot.
  • X suke study petroleum exploration (PE). Macam geology sikit2. Banyak kene hafal kot. Da la memory makin lemah. ehe. Ya Allah, kuatkan lah memory hambamu ini. Amin. Bila study PE, akan banyak mengoogle, sbb bnyk terms geology yang aku x brapa nak faham..Then, da la lecturer x bess except ms Ani Aiza (She went to IFP school in Paris for her master). UTP pun ada offer scholar further studies kt ifp but then korang balik jadi lecturer UTP la. Sape2 interested, jumpa la Ms Ani Aiza. Me not interested jadi lecturer. ehe.
  • Sem ni test2 x brapa nk ok la. hurm..Mmg jarang study. Study bila nk test je. Bnyk masa ke FYP & FYDP tapi progress x bnyk pun dua2 tuh. Maka rugi la aku masa terbuang mcm tu je. cry
  • I will update about my batch dinner later. Ouh masa, lambatlah bergerak. X mo grad cepat!! (5 years in uni & 5 years in school totally not the same. in uni much faster!)

LAterrr~~

7 comments:

Nizam Zahri said...

hupdate gak pakcik nih..

ko memang selalu tido awal.. eh..

bukan!!

ko xpernah sekalipun tido lambat...

Keyrol Anwar said...

well, that is so me~
aha..

nabilatiqah said...

hahahaha! well yeah.

Unknown said...

Keyrol mmg begitu. Tido awal adalah satu kemestian. Aku pun sama gak hari2 rasa x tenang sbb fyp dgn fydp.

Keyrol Anwar said...

bella:
well yeah jugak.
:P

bajet:
menurut kajian, tido awal boleh meningkatkan ketinggian anda. aha. aku nk tinggi lg~

victoire said...

daa jadi mcm chedet ko skg ek. hahaha.
btw da x lame nk final.
nak cuti, tu yg penting. hahaha.

Keyrol Anwar said...

k-riey:
ape yg cm chedet nye incik kriey?
sbb tido awal ke?
uhu~