Thursday, September 11, 2008

Lama x update! Frust kot! Mcm2 jadi kat sini. Da la solo ranjer.Tape2, fighting keyrol! hehe!

Nak tanya korang, apakah definisi jejaka jambu? Hurm, kawan saya izzi selalu angkat bakul sendiri kata dia jambu. Erk! Jambu ke? Tepuk dada tanya selera. Ahaks! :)
Membe se-mont kiara lak, acan, kata diri nya pan asian! Apakah pula pan asian?
Susah hidup ramai rakan-rakan suka angkat bakul sendiri..haha!

For me, inilah definisi sebenar! haha!



kt masia x penah lg jumpa yg kaler jambu neh! haha~~

6 comments:

Achan Sinclair said...

Cheese..bukan aku kate aku jambu...org ramai mendesak...maka aku terima jek..risau takut mereka merusuh

Ikalel said...

Pink Panther

www.neorackle.com

sweetsour said...

aku pernah tengok ko lebih jambu dari patung tu... hihihi...

nur ikmal said...

haha~

guys jambu=guys yg kalo pakai tudung ley jd cun/comey/ayu cam pompuan ke?(ko tanye org..ak tanye ko balik)

btol ke tu?ngahaha~

btw..fightin solo renjer!

Keyrol Anwar said...

achan sinclair: ceit! ade ke nk merusuh? huhu!

neorackle: pink panther x jambu la. kaler je. hihi!

sweetsour: x baek nipu ramadhan neh! btw, sape ni eh?

ikmal: x kot. lg seram ade r. nk2 kalu misai tebaL pakai tudung. ngaha! :P

Sakilah said...

ho3..jejaka jambu ni byk makne nyer!! depends how u interpret meaning die.. =P

p/s: btw kerol, im linking ur blog into mine~